Pogosto zastavljena vprašanja (FAQ)

Splošna vprašanja

Poiščite odgovore na pogosto zastavljena vprašanja. Če niste našli, kar iščete, nas brez oklevanja kontaktirajte. Naša ekipa je pripravljena odgovoriti na vsa vaša vprašanja.

Koliko dni traja, da prejmem naročilo?

Čas dostave se razlikuje med 1 do 3 delovnimi dnevi, odvisno od ciljne države. Dodatne informacije so na voljo na strani za zaključek nakupa.

Kakšne so možnosti plačila?

Izberite želeni način plačila med možnostmi kreditnih kartic, Apple Pay, Google Pay ali uporabite PayPal za hitro in varno transakcijo. Pred zaključkom naročila se prepričajte, da ste pravilno izbrali način plačila.

Kako se lahko prepričam, da je nakup pri vas varen?

Že smo postregli okoli 100 tisoč strank in si prizadevamo, da so vsi zadovoljni. Oglejte si družbena omrežja in ocene za več povratnih informacij. Pridobite zaupanje v svoj nakup z branjem o pozitivnih izkušnjah drugih strank.

Ali potrebujem račun za naročilo iz vaše spletne trgovine?

Naročilo je mogoče oddati brez ustvarjanja računa, vendar je dostop do sledenja statusa naročila, sledenja pošiljke in zgodovine nakupov omejen.

Zakaj ne prejemam nobenih potrditvenih e-poštnih sporočil od vas?

Če niste prejeli potrditvenih e-poštnih sporočil, preverite mapo z vsiljeno pošto, da se prepričate, da e-poštna sporočila niso tam. Preverite, ali ima uporabniški račun veljaven e-poštni naslov. Če je pravilen in ni v vsiljeni pošti, nas kontaktirajte za pomoč.

Potrebujete več informacij?

Imate vprašanja ali potrebujete pomoč pri iskanju nečesa specifičnega? Ne oklevajte in nas kontaktirajte!

Kontaktirajte nas